Torby papierowe producent

Producent toreb papierowych

Torby papierowe wracają do łask. Po kilku dekadach plastikowych reklamówek mamy nareszcie do czynienia z powrotem do materiałów, które doskonale nadają się do tego rodzaju użytku. Choć dziś są to często torby reklamowe, to jednak ich największe zalety – wytrzymałość i ekologiczność – nadal pozostają niezmienne. Najważniejsze jednak jest to, że taką torbą wysyła się konkretny sygnał, mówiący: jestem na bieżąco z aktualną modą.

 

Wytrzymały papier – O wytrzymałości, jaką charakteryzują się torby papierowe, decyduje materiał, z którego są wykonane. W tym przypadku decydującą wartością jest rodzaj papieru i jego gramatura. Musi ona być odpowiednio dobrana. Dzięki temu papier jest sprężysty ale wytrzymały, idealny na stworzenie z niego torby reklamowej. Wytrzymałość ma jeszcze inne znaczenie. Porządna torba papierowa z logo firmy buduje pozytywne skojarzenia z marką. Pokazujemy w ten sposób, że stawiamy na solidność i jakość, że nie wystarcza nam plastikowa reklamówka, ponieważ nasz produkt wymaga o wiele lepszej oprawy. Jednocześnie wykonana z papieru torba z logo nie jest pretensjonalna, co sprawia że reklama staje się znacznie bardziej subtelna.

 

Torby zakupowe

Stawiamy na ekologię – Posiadający dla swoich klientów torby papierowe sklep wydaje się od razu bardziej przyjazny środowisku. Dotyczy to zwłaszcza firm pracujących w branży, w której ekologia i zdrowie są ważnymi aspektami. Dlatego właśnie torby papierowe spożywcze cieszą się tak ogromnym zainteresowaniem. Oczywiście branża spożywcza nie jest jedyną, w której tego rodzaju opakowanie doskonale się sprawdza. W przypadku torby papierowej mamy zazwyczaj do czynienia z papierem pochodzącym z surowców wtórnych. Na dodatek torba reklamowa wykonana z takiego materiału jest w pełni biodegradowalna, co również nie pozostaje bez wpływu na ocenę osób zaangażowanych w ochronę środowiska.

 

Nośnik reklamy – Torba papierowa z logo firmy lub z hasłem reklamowym to sposób na dotarcie z produktem do szerszego grona odbiorców. Im więcej takich toreb będzie w obiegu, tym większe prawdopodobieństwo, że trafi na nie ktoś, kto jest naszym potencjalnym klientem. Muszą jednak zostać spełnione pewne warunki. Przede wszystkim logo na torbie powinno być dobrze widoczne. Ważne też żeby torba była na tyle poręczna, żeby można było ją bez problemu nosić. No i warto pamiętać o tym, że choć torebki z nadrukiem może sobie zamówić każdy, to jednak odpowiednio dobrany projekt, elegancki, funkcjonalny i dyskretnie sprzedający konkretną markę – to prawdziwe dzieło sztuki użytkowej.